Tuesday, September 6, 2011

Tragedi #Petknode : Permohonan Maaf Dari Petknode












Nampak tak ? Ok2 , aku copy paste balik kat bawah ni .






Dengan ini, kami, Shahrul dan Yushairi, pemilik perniagaan Petknode Online Pet Store, dengan hati yang tulus ikhlas dan rasa rendah diri, ingin menyampaikan rasa terkilan dan bersalah kerana gagal memberikan perkhidmatan yang terbaik seperti yang dijanjikan. Kami mengakui kesilapan kami dalam menguruskan pusat jagaan kucing kami sehingga kebajikan kucing-kucing pelanggan diabaikan. Kami amat menyesal disebabkan gagal mendapatkan tenaga pekerja untuk membantu kami menguruskan pusat jagaan kucing dan sebagai perniagaan yang kecil, kekangan modal dan sumber yang terhad menyebabkan kegagalan kami menyediakan tempat tinggal yang terurus untuk kucing-kucing pelanggan. Walaubagaimanapun, kami telah cuba yang termampu untuk menguruskan kucing-kucing pelanggan dengan segala sumber yang ada.

Kami memohon maaf kerana menyebabkan kucing-kucing pelanggan menjadi tertekan, kurang makan dan minum, terabai kebajikannya disebabkan kekurangan dan kelemahan kami sendiri.





Wah , senang je minta maaf macam tu je kan, susah nak maaf ni bro , ramai yang betul2 tak boleh nak terima benda ni termasuk aku , sian kucing tu , jadi mangsa manusia macam korang ni . Bukan aku sorang je marah dan tak nak maafkan korang , ramai lagi .. Ni antara komen2 yang betul2 marah dengan Petknode ni..











Cukup banyak ni je aku Printscreen, banyak sangat komen cacian yang dorang dapat ni , tak kira laki ke pumpuan , semua nak maki2 Petknode ni , nasib baiklah aku tak friend dengan Petknode Cat Boarding ni ..  kalau tak , dengan aku terlibat sama . Moga ALLAH ampun dosa korang ni ..



Luahkan ketidakpuashati korang tu dan berkongsi idea megenai kucing ke group kucing aku di facebook

0 komentar:

Post a Comment


Top