Monday, September 19, 2011

Peserta Giveaway Tengkunizam.com Sila Alert !







Assalamualaikum , kepada semua yang join first giveaway aku ni , aku ucap terima kasih banyak2 , dan kepada yang tak join lagi tu , ada masa untuk korang join , tapi kena cepatlah , tarikh tutup ada 9 hari je lagi.



Nak update sikit pasal giveway kali ni , aku da senaraikan semua link-link blog yang join giveway aku ni , tapi terdapat 3 blog yang join tapi bila aku pergi blog dia , takde entri pasal giveway dan entri not found, andai koranglah onwer blog tu , sila alert dan bagi link entri korang tu secepat yang mungkin .. 3 blog tu adalah no 155 , 206 dan 232 . Korang boleh tengok sendiri di senarai tu ..



Andai antara 3 blog ni jadi pemenang , aku terpaksa random sekali lagi untuk cari pemenang lain . Dan korang yang lain , boleh check nama blog korang di senarai yang aku buat ni , takut2 nanti ada yang tertinggal ke atau korang da join tapi lupa nak bagi link kat aku . Kang rugi je kang tak menang ..



Untuk tengok senarai blog yang join giveaway aku ni , boleh klik link kat bawah ni ..








Dan sesiapa yang tak join lagi , boleh klik link kat bawah ni ..









P/s : InsyaAllah , selepas habis Giveaway ni  , aku akan buat 1 contest untuk semua yang like fanpage aku kat facebook , setuju tak ?


kalau sudi , boleh like fanpage aku ni kat SINI 

0 komentar:

Post a Comment


Top