Tuesday, August 2, 2011

Tutorial : Buat Sitemap Di Blog

Assalamualaikum , baru dapat online , penat sangat hari ni , hari ni aku dah gaji , so banyak bill yang kena pergi uruskan , bill broadband aku yang paling penting sebab semalam dah suspended , bill tak banyak pon, baru rm 170 ringgit je, tapi dah kena potong , tak sempat nak post entri ni semalam .HAHA . Ok2 , tak nak melalut panjang-panjang , ada orang tanya aku , macam mana nak buat SITEMAP cam blog aku ni , simple dan cantik (aku cakap) dan senang orang nak cari entri korang yang bersepah -sepah tu . Huhukk







Aku nak buat tutorial , tapi still tak de mase buat masa ni , aku bagi korang link je dulu ekk, aku pun buat pakai tutorial ni juga. :)





http://www.adamxis.com/2011/01/tutorial-letak-sitemap-di-page-tab.html



SELAMAT MENCUBA . Tak paham , boleh tanya aku :)

0 komentar:

Post a Comment


Top