Friday, August 19, 2011

Peluang Untuk Menang GiveAway Cerah







Mungkin ranai yang tertanya 2,  kenapa aku tak sponser hadiah lagi kan ? Mesti punya korang kata aku nak untung atas angin je, haha,



Tak lah , sebenarnya aku tak tahu nak sponser hadiah apa kat Giveaway aku tu , tapi aku pikir , ramai yang teringin nak berdot com kan , so aku sponser 2 (dua) domain lagi untuk giveaway ni .. Korang suka tak ? Kalau suka, cepat lah join .



Harap dengan giveaway ni , korang akan lebih semangat berblogging  , Awek aku pun nak sponser gak , katanya nak sponser choki choki , korang ada yang nak ke? hehehe



Terima kasih buat semua penaja rasmi giveaway ni , terutama tajaan dari Admin Klik1Malaysia sendiri iaitu Intan Nur Fatiha , Tieha Nur Fateha , Yaya Mohd , Nur Liyana Zainal dan Asfandi Ahmad atas sumbangan korang tuhh .. 



Tak lupa juga pada sponser yang aku minta dorang taja seperti Amal Espraza dan Haru Elie serta penaja2 ikhlas yang susah payah PM aku kat facebook seperti Fad Ali, Amalina Zainal, Fara Anak Abah , LoveIslam, Syafiq Salim, Nyamuk Terbang, Mr Baiz , Azri Johan dan Cik Afzs ..



Kalau korang nak juga meriahkan giveway ni dengan jadi sponser , boleh komen kat sini yee :)




0 komentar:

Post a Comment


Top