Monday, March 21, 2011

Video : Filem KRU – Karak Laluan Puaka





Filem terbaru keluaran KRU Studios yang menyeramkan bulu roma aku - KARAK LALUAN PUAKA memang menakutkan! aku tengok trailer pun dah takut . Filem ini kalau tak silap aku berkisarkan kisah benar Norman Abdul Halim yang hampir-hampir kemalangan kerana ternampak hantu.






Aku pernah terbaca dekat majalah Mastika satu ketika dulu pasal Lebuh Raya Karak ni.


Tapi bila tengok trailer ni ada je
tempat-tempat selain lebuh raya yang menakutkan.  Tp yang best tentang filem ni , Shahir AF pun ada berlakon gak tau ! . Tengok dari trailer ni , lakonan Shahir tak mengecewakan aku .









Tapi aku tak pasti bila keluar panggung , tak sabar nak tengok filem yang menakutkan ni . Apa pendapa korang tentang trailer ni ?

0 komentar:

Post a Comment


Top