Saturday, March 12, 2011

Keputusan Liga Super 12 Mac 2011

Tahniah Selangor kerana melebarkan rekod kemenangan kepada 4 perlawanan , dengan menewaskan N.Sembilan 2 -1 walaupun ketinggalan pada babak pertama , gol N.Sembilan dijaringkan oleh Sharuain Abu Samah hasil kesilapan penjaga gol Selangor - Iqbal Suhaimi. Manakala gol kemenangan Selangor di jaringkan oleh Amri Yahyah dan Safiq Rahim pada separuh masa kedua .



Dan tahniah kepada Selangor kerana berjaya memungut mata ke 14 - sama mata dengan pendahulu Liga Super iaitu Kelantan dan Felda United .. Di bawah ini keputusan perlawanan di venue lain.







Dah nampak kan team mana yang kalah kan ? so jangan gelakkan plak , tak baik woo . hahahaha , opssss , aku tergelak plakk , haha ... Ok , sekarang kita tengok pula kedudukan selepas 7 perlawanan ..







Kedudukan Liga Super setakat ini , berlaku perubahan yang agak besar dengan Terengganu dan Perak turun dari tangga ke 2 dan 3 , disebabkan kekalahan Terengganu 2-0 kepada Kedah dan Perak seri dengan wakil Terengganu iaitu T-Team , Manakala perlawanan antara Harimau muda A dgn Sabah ditangguhkan kerana hujan lebat .. Tahniah pada semua team yang menang ! viva Selangor !




UPDATE : Harimau Muda A diberi kemenangan percuma 3-0 ke atas Sabah .



p/s : ade macam berita takk? LOL!



Gambar Aku Printscreen Dari Sini

0 komentar:

Post a Comment


Top