Thursday, June 10, 2010

Tips Untuk Curang


Cara untuk curang dengan pasangan (khas untuk lelaki sejati sahaja dan yang telah berkahwin, tidak digalakkan untuk pasangan yang belum ada ijab kabul)





1. Bila balik lambat, jangan kata ada meeting, kata ada affair, mesti dia ingat anda bergurau dan tak akan tanya lagi.





2. Sila gunakan panggilan 'sayang', 'honey', 'baby', 'sweetheart', 'lovecake' atau sebagainya untuk memanggil isteri dan wanita kedua, ini untuk mengelakkan tembelang anda pecah jika anda mengigau atau sedang mamai.





3. Jika anda ingin keluar dari rumah lebih dari 3 hari (keluar bercuti dengan wanita kedua), pastikan, isteri anda duduk di rumah sahaja dan jangan sesekali bawa lebih dari satu beg pakaian.





4. Sediakan satu lipstik dalam kocek anda setiap masa kerana, jika anda hampir katoi, iaitu ada kesan lipstik pada baju anda, anda terus hulurkan lipstik yang anda simpan dan cakap 'Tadi Ayang pegi mall, suruh tester die test tengok sesuai ke tidak, tapi entah camne, tester tu jatuk atas ayang.' (peringatan pastikan kaler itu sama atau hampir sama dengan kesan di baju anda)





5. Pakai misai palsu setiap kali anda keluar ketika date, tujuannya, jika anda bertembung isteri anda, kemungkinan besar (99.99%) isteri anda gagal mengecam anda.





Macam mana? ada berani cuba?


0 komentar:

Post a Comment


Top