Saturday, May 29, 2010

Perkara2 Yang Hero Boleh / Tak Boleh Buat...ha ha ha


15 perkara yang Hero boleh lakukan :

1 ) Makan
2 ) Minum
3 ) Buang Air
4 ) Tidur
5 ) Lompat ke atas katil, kerusi / meja /makan
6 ) Lompat turun dari katil, kerusi / meja makan
7 ) Lompat ke atas sinki
8 ) Mengawan ( tak payah di ajar )
9 ) Menyerang ( pernah serang kucing liar )
10) Bergurau ( kejar tali, lampu laser, penyapu, mop )
11) Naik tangga
12) Turun tangga
13) Berdiri dengan 2 kaki
14) Melompat macam kanggaroo
15) Boleh tangkap lalat / burung..and the burung is dead.

8 perkara yang Hero tidak boleh lakukan :

1 ) Tak boleh berlari ( melompat jer )
2 ) Tak boleh mencakar
3 ) Tak boleh bersihkan mukanya dengan kaki depan
4 ) Tak boleh makan daging ( gigi dah takde, tinggal taring jer )
5 ) Tak boleh makan piskis lembik ( cirit )
6 ) Tak boleh minum susu ( cirit )
7 ) Tak boleh berjalan jauh ( dari ruang tamu ke dapur. Biasanya 2 trip sebab dia penat )
8 ) Lompat turun dari sinki ( pasal tinggi sangat )

10 Sifat2 / perangai Hero :

1 ) Penyayang ( selalu jilat rambut aku )
2 ) Manja ( dengan wife aku )
3 ) Berani
4 ) Tak berputus asa. Kalau aku panggil dari jauh, dia akan datang jugak dengan susah payah.
5 ) Berani menyerang ( jika terasa diri dalam bahaya ).
6 ) Gigitannya amat berbisa ( wife aku pernah kena gigit, berjahit beb..tapi wife aku tak marah pun )
7 ) Walaupun penat, Hero akan ke tandas juga untuk buang air. Tapi kadang2 tu terbabas gak..Mungkin terlalu penat kot.
8 ) Kalau anak aku kacau2 Hero, Hero diam jer...tak gigit pun.
9 ) Hero jarang sakit ( sebab wife aku jaga dia betul2 )
10) Mata dia amat terang dalam suasana gelap.

Benda pelik yang Hero buat :

Oooops....buang air besar berdiri...ha ha ha

0 komentar:

Post a Comment


Top