Tuesday, May 4, 2010

Korang Kenal Pak Pandir?

lama sungguh x update blog ni ..
ade r 6tahun xupdate .. 
haha  :p
nape aku x update?
aku da ketandusan idea ni ..
haha ..


kali ni aku nak cter kat korang, korang knl pak pandir?
tipu la klau korang knl dorang ..
sbb korang lahir zaman milinium ni ..
mane ade org cm pak pandir dgn mak andih da ..
haha :p


xpe2, klau korang x knl dorang, bia aku knl kan kat korang ..
antara ciri2 pak pandir ialah:


* dia call seseorang untuk tanya nombor telefon terbaru orang itu ..


* dia fax surat dengan stem diatasnya ..


* cuba melemaskan ikan dengan merendamnya didalam air ..



* cuba tanya harga barang di kedai dua ringgit ..




* study hard untuk ujian darah ..




* tertinggal bas no 20, kemudian mengambil bas no 10 dua kali ..




* fikir kumpulan peterpan boleh terbang diangkasa ..




* vote untuk Mawi setiap kali astro ulang tayang konsert akademi fantasia ..




* Beri ayamnya makan nasi ayam kerana menyangka nasi ayam adalah makanan ayam ..




* mengira bilangan penumpang bas sebelum naik ..
so klau korang ade jumpe org yg cmni, dorang bkn pak pandir n mak andir,
tp dorang keturunan mereka! :)


lawak x? :p
klau xlawak pon aku pakse korang gelak gak!
hahaha ..




tgk pic kat bawah ni lakkk ..





















0 komentar:

Post a Comment


Top