Wednesday, May 19, 2010

Jawab Tag

Salam sumer...aku dapat tag ni dari SINI...klik kalau korang nak phmkan TAG nih..aku ni sebonar eh nak tido da...tapi, untuk tidak menghampakan kawan2, aku pakai jugakla batang mancis ni untuk tongkat mata aku...weh! weh! yang mana blog walking kat kakimotong ni hangpa follow la skali noo...kompem aku polo hang balik...


1). Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?

Baru aku tau yang selama ni member yang tikam aku tu takde telor...you are coward, coz i'm a madman...!!! ( petikan dialog filem Airhead Adam Sandler )

2). 6 orang di hati anda?

Isteri, kak long , kak ngah, mak, kak zuliah ( kakak aku ), Hero ( korang tau sape kan??)

3). Anda rasa anda comel?

Macam Brad Pitt

4). Single or taken?

Beristeri dah

5). Blog yang anda suka?

Tukar Tiub ( tiap2 pagi aku mesti baca ), Papa Meow, GB


6). Adakah bilik anda kemas setiap hari?

Wife aku yang kemaskan...aku tak..selerakkan lagi ade..

7) Lagu terakhir yang anda dengar?

Apa dah jadi ( Ali Mamak dgn Abon )

8). Last text message?

Turun, abg dah sampai...

9). Last phone call?

Da makan ke?

10). Hari terakhir anda menangis?

Semalam...semalam yang hangit

11). List lima color favorite anda?

biru, hitam, putih, kuning, merah

12). Orang terakhir anda ber-YM?

Saya tak ada YM

13). Game paling anda suka?

General C&C, M.O.H, C.O.D

14). Adakah anda peminat MCR?

MCR tu hape??

15). Apa perasaan anda jawab tag ni?

Gembira pada mulanya, tapi bila menjawab dah macam ambil spm.

16). Anda rasa tag ini best?

Best jugak, sebab ngantuk2 pong aku leh layan...

0 komentar:

Post a Comment


Top