Thursday, February 3, 2011

Tips : Cara Nak Printscreen Full Page !

Ada orang tanya aku , camne nak buat printscreen full page tu , so aku nak bagitahu korang lah ni .

kalau korang pun tak paham apa yang  aku maksudkan dengan printscreen full page , korang leh tengok kat entry sini ( LINK ) . 

Ok la , atas permintaan Johari Hamzah dan  Mahirahnazlim , aku ajar korang cara nak buat , korang pegi ke sini ( LINK ) , pastu cari ADS-ON seperti gambar dibawah ni ,









Korang cari LINK yang aku tanda hitam , ikut la kesuaian broswer yang korang guna , samada FIREFOX , IE atau GOOGLE CHROME , install da tara !! siap ! jangan lupe restart broswer korang . Button copy , ada kat penjuru bawah belah kanan tuh , korang copy dan paste kan kat PAINT korang da save gambar as JPEG ..




P/s : Selamat mencuba ! tak paham , sila tinggal no tepon kat sini ! hahaha , tak de la , tinggalkan komen kat sini yer !

Lagi satu , tutorial ni aku baca kat 1 blog ni , tapi aku tak ingat blog mane , so pada onwer blog tu , sile contact aku untuk urusan kerdit , aku tak ingat link blog , ni aku jumpa link ADS-ON ni pun sebab aku cari dalam history broswer aku .. :)




Suka blog saya ?


Silalah follow :)






0 komentar:

Post a Comment


Top