Thursday, August 5, 2010

Hero Dah Kembali Ke Pangkuanku.....Seronoknya....

Alhamdulillah...segala dugaan buat Hero telah berakhir....Hero telah sembuh dari penyakitnya dan juga telah dikasi sekali...Sekalung penghargaan dari saya buat Kelana Jaya Veterinar Clinic khususnya buat En Hadzwan dan Dr Intan. Salah seorang rakan Facebook saya iaitu Cik Yusnita juga sempat melawat Hero di sini...

Seperti biasa, kehadiran saya disambut oleh kucing-kucing gebu klinik ini....



Beginilah keadaan Hero apabila keluar dari kandang....


Kesempatan ini diambil oleh Cik Yusnita untuk mengusap-usap Hero..



Berikut pula adalah gambar-gambar hari terakhir Hero di Kelana Jaya Veterinary Clinic.

Salah seekor kucing Dr Intan, Ifa namanya...( maaf kalau tersalah eja yer )

Yang ini Sammy...beratnya mencecah 8.7kg....

Hero selepas dibawa masuk ke dalam kereta...

Memang dia rindukan saya amat-amat......






Selepas menjemput isteri dari pejabatnya, seperti biasa setiap hari Rabu saya akan singgah ke pasar malam untuk membeli nasi lemak sedap Ayahnyah...Tapi, masalahnya saya tak boleh tinggalkan Hero seorang diri kat dalam kereta..mahu atau tidak, saya terpaksa membawa Hero sekali ke pasar malam...hu hu hu

Ayahnyah masih tak perasan yang kami membawa Hero...

Beginilah reaksi Ayahnyah...Wannyah sedang sibuk melayan pelanggan....ramai betul pelanggannya semalam....

Tak pernah termimpi yang Hero akan pergi ke pasar malam....

Peniaga sebelah kedai Ayahnyah sedang asyik melihat Hero...termasuklah pelanggan yang membeli...semua tengok dia...tapi saya tak snap foto sebab nak jaga Hero takut2 dia terlepas....

Hero berposing di depan banner ayahnyah.blogspot.com

*********************************************************************

Sampai sahaja di rumah, beginilah aksi-aksi anak bulus saya...amat melucukan....

Ini Shizuka....

Ini Shinobi..dia diam jer..takut sebab ada "T-Rex Stranger" datang....

Shinosuke yang paling teruk sekali....

Shinbei yang oren tu berguling-guling dengan Pak Tam..( Pak Tam nampak Hero tapi buat-buat tak kenal konon....menci tul...)

Ini videonya sebaik sahaja Hero dilepaskan dari pet carrier.....








Okay, nanti saya update lagi kisah Hero...hari ni sempat update yang ini jer...ada tugas nak diselesaikan....

Terima kasih saya ucapkan kepada anda semua yang telah memberi sokongan yang tidak berbelah bagi. Teruskan mengikuti blog ini yer...


0 komentar:

Post a Comment


Top