Saturday, October 1, 2011

BMW M6 Bernilai 1 Juta Tersadai



Mula mula aku nak tanya korang semua , kalaulah korang ada sebiji BMW M6 (gambar atas), macam mana korang nak jaga kereta yang bernilai hampir 1 juta ringgit ni? Sebelum korang jawab soalan aku tadi tu , apa kata korang tengok apa yang jadi kat BMW M6 di bawah ni..
















Tak payah korang nak pertikaikan lagi , Dubai adalah tempat terkaya di dunia, semua benda mampu di beli oleh orang kaya di sana, tapi masih ada yang tak sayang kereta mahal dan tinggalkan di tepi2 jalan je. Bukan badan kereta je penuh dengan debu - debu tebal, malah banyak pelancong yang conteng beberapa perkataan seperti '"saya ingin 'isteri' ini kotor" dan beberapa perkataan yang menyindir empunya BMW M6 itu..




P/s : Bagi aku pun tak pa. huhu.. Aku bagi besar gambar bagi korang tengok puas2, kehkehkeh

0 komentar:

Post a Comment


Top