Sunday, December 19, 2010

Mengapa aku pecat Secretary ku yg seksi???




Minggu lalu, harijadi ku yang ke-40 tahun!

Aku turun sarapan dgn harapan isteriku ingat & mengucapkan dgn penuh mesra..



Waktu berlalu, isteriku sama sekali tidak mengucapkan sesuatu! Ya, itulah isteriku!



Mungkin anak-anakku ingat, harijadi papanya.

Tp tak seorang pun anak-anakku datang ke meja untuk sarapan, mereka pun tak mengucap satu katapun kepada ku.



Akhirnya aku pergi kerja dengan rasa sedih!



Aku masuk ke bilik ku,

Secretary ku, Emy menyapaku

“Morning Boss , Selamat Harijadi“

Aku merasa sedikit terubat, sebab secretary ku mengingati harijadi ku.



Time lunch, Emy mengetuk pintu bilik ku “Apakah Boss tidak sedar bahawa sudah masuk waktu lunch, hari ini kan harijadi boss, mari kita pergi lunch”



“Wow, itu Idea yg baik! Ok, mari kita pergi lunch“ jawab ku..



Kami pun pergi lunch berdua.



Setelah Lunch, Emy berkata “Hari ini indahkan Boss, kita tak payahlah ke office lg Boss?“ Kita pergi berseronok sajalaa..



Saya mengangguk!



Lalu Emy mengajak saya pegi ke apartment nya.



Setiba di apartment nya, dia berkata “Boss, maaf tunggu sekejap ya, saya mahu ke bilik tidur utk menukar pakaian, agak panas hari ini..“.



“Tentu saja” sahutku dgn gembira!! fikiranku negative.. :p



Emy masuk kebilik tidurnya. Kira-kira 10 minit kemudian…



Emy keluar membawa KEK harijadi, diiringi Isteri dan anak-anakku serta bersama rakan kerjaku sambil menyanyi Happy Besday To U..



Aku duduk TERPAKU di atas sofa, dgn telanjang bulat tanpa sehelai BENANG pun… !!!




0 komentar:

Post a Comment


Top