Wednesday, September 22, 2010

Tidur Lepas Asar



Tengah aku nyenyak tidur bini aku gegar badan aku " bang,

bang...tak kerja ker" dah pukul 6.30. Aku pun kelam kabut ler masuk bilik air mandi dan terus solat subuh.



Lepas dah siap berdressing dan sembur perfume lebih kurang dan berbreakfast aku gi start enjin kete. Kat luar gelap lagi

masa tu macam nak hujan lebat giler, Aku pun tunggu enjin aku panas.



Lopeh tu aku pun drive ler ke tepat keje aku, jalan aku nengok basah jer macam baru hujan lebat dan kenderaan pun kurang.

Lepas punch aku pelik gak nengok member aku sumer blum sampai..



Aku ngan sukarela mengepunch dia orang punya..Aku rasa tu hari macam lain semacam ajer..Sorang pun takde kat ofis aku..Aku pun lepak kat pondok jaga sambil isap rokok. Aik..jaga pun takde mana dia orang pegi nih..



Kemudian ada orang beri salam dan aku nengok pak cik jaga tu.. Aku ngan sengih-sengih tanya dia " dari mana Pak Cik?" dia jawab.."baru balik solat Maghrib kat surau...ha yang nko ni maghrib-maghrib datang sini apsal?"



Hah? Maghrib? Aku dongak ke langit bintang-bintang kan main banyak memeriahkan langit yang hitam legam..Aiseh aku baru ingat tadi aku tidur petang-petang tadi lepas Asar ngan bini aku ngan anak aku coz petang minggu tadi, hujan turun lebat giler. Habis program aku ngan orang umah aku nak gi shopping kat Carrefour.



abis tu dah hujan dan kilat pun sabung menyabung nak tengok tv pun takut.Last - last aku ngan bini aku ngan anak aku gi tidur..Aku pun memberi alasan yang ngan pak cik jaga tu, aku tunggu anak aku gi tuisyen padahal anak aku baru dua tahun..dan aku pun trus blah.



p/s:ni bukan cerita aku ler..aku copy paste je..heheheh

0 komentar:

Post a Comment


Top